Re: jaki ssd

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 12:28:30 +0200

kamil nabazgrał(a):

> Pracujesz w serwisie komputerowym? Bo ja już z 10 lat siedzę w IT, z czego
> przez trzy wdrażałem systemy w dla różnych firm, od małych biur po British
> Telecom i szpitale w całym kraju..

18 lat w IT, od małych biur po dostawe serwerów dla np, CERN gdzie posło
2400 serwerów, Sygnity 1300 serwerów, dziesiątki tysięcy komputerów dla
instytucji państwowych .. jakieś tam małe doświadczenia mam w branży IT.

> Mamy dalej porównywać siusiaki, czy przyjmiesz do wiadomości że naprawdę
> nie wymieniam mojego dysku na gwarancji co kilka tygodni?

Porównuj sobie co chcesz .... mnie to wali ... :)

Może napisze inaczej, dyski SSD podwyższonego ryzyka to OCZ ze względu na
sporą awaryjność choć sa jednymi z najszybszych na rynku. Chcesz dobre i
niezawodne kup Intela tylko że droższe i wydajność troszke mniejsza.