Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 00:24:54 -0700 (PDT)

On 21 Cze, 22:44, DooMiniK <bac..._at_post.pl> wrote:

> Wpisujesz nazwę/model w google i dodajesz odpowiednie słowa
> kluczowe:
> - review
> - awaryjność
> - issue

Dziękuję. Mam tyle pracy, że nie mogę do tego wszystkie jeszcze
ogarnąć prostego kompa.

Oczywiście muszę dokladnie przestudiować te możliwości, jakie dał mi
W. Ale jest tego sporo

Jedno jest pewne, muszę dobrze się pozostanawiać zanim pójdę do
punktu, zeby panowie mi coś zmontowali, żebym dokładniej wiedział o
czym oni mówią.

Ta grupa jest NAPRAWDĘ BARDZO POMOCNA :D

I tak powinno być.

Sam jak z kimś rozmawiam, np. o filozofii czy socjologii (na których
oczywiście się nie znam, tylko się tym interesuje), to staram się
zawsze naprawdę zastanowić

1. o co danemu człowiekowi chodzi, a jak sam nie wie o co mu chodzi,
to staram się wymyślić o co może mu chodzić, zawęzić zakres jego
poszukiwania

2. ustalić błędy w jego rozumowaniu i je uwzględnić w moje odpowiedzi,
bardzo grzecznie, a nie mówiąc mu, że jest głupi i żeby poszedł do
psychiatry, jak od jednego kolegi tutaj usłyszałem

3. jak już delikwent już się trochę ogarnie, staram się pokazać mu jak
różne rzeczy do siebie pasują lub nie pasują dać mu coś wybranego
przeze mnie do przeczytania (i coś co sam przeczytałem i znam), żeby
ewentualnie mieć o czym z nim pogadać

4. zawsze to może być ktoś, kogo ja się potem będę o coś pytał

Nauczyłem się tutaj, że jednak cierpliwość i kultura osobista również
względem bardziej zestresowanych kolegów, którzy wykazują objawy
nerwowości, to PODSTAWA.

PODSTAWA!

Dziękuję. Przeglądam te AMDeki i inne. Kurna, nie wiem o czym w tym
biega. Tyle możliwości a dla mnie te procki różnią się tylko
obrazkami.

Oczywiście i tak pójdę w końcu do fachowca, żeby mi to wszystko złożył
i ułożył, ale przynajmniej będę wiedział mniej więcej co on robi.

Na przykład jak zapyta mnie czy chcę AMDeka czy Pentium .... :D

To może już nie spadnie mi kopara :D

Dziękuję wszystkim za full świetnych postów :D

W szczególności Wiesławowi, na którym będę się wzorować :D