Re: Skladam PeCeta :)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 00:21:09 +0200

"Remek" napisał:

> O ile pamiętam to w Win 98 było setupcor, czy cosik podobnego.
> To właśnie opcja naprawcza.

Słusznie, o ile tu, na tej grupie (żeby nie było NTG) nie zełgali.
http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/2003/03/8007.html
Ja mam wrażenie, że używałem tego polecenia w przypadku niechęci Windows do
normalnej instalacji.

> Łatwiej mi wtedy odpalić Ghosta i po kilku minutach mieć poprzednią
> konfigurację,
> zamiast walczyć z wadliwą. Mam zawsze kilka kopii przyrostowych,
> zrobionych
> na kolejnych etapach istalacji oprogramowania.

W omawianym przypadku na taką skrupulatność użytkowników raczej bym nie
liczył ;->

JoteR