Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 09:03:33 -0700 (PDT)

On 21 Cze, 17:43, WiesłaW <n..._at_usun.poczta.onet.pl> wrote:

> Oprócz Proline,  http://proline.pl/?id=konfigurator
> znam jeszcze ESC  http://www.esc.pl/ccc.php
> i Arest  http://www.arest.pl/konfiguracja-604913- zestaw przykładowy.
> plus biblioteka zestawów  http://www.arest.pl/zestawy-komputerowe/

To niesamowite! Dziękuję ślicznie :D :D :D :D :D :D

Naprawdę dziękuję bardzo :D

Pooglądam sobie to dokładnie :D

P.S. Dlaczego niektórzy mając dwie minuty do dyspozycji wolą
przeznaczyć je na zbluzganie bliźniego niż udzielenie mu w tym czasie
drobnej pomocy?

Znalazłem taki cytat w Starym Testamencie:

"Daj linka bliźniemu swemu, jako i on Tobie da linka swego" ;D

Pozdro dla kumatych :D