Re: odtwarzacz sieciowy i gg radio

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 13:18:21 +0200

W dniu 2012-06-21 12:33, LUKAS pisze:
> Witam, jest jakis patent , aby poprzez odtwarzacz sieciowy odtwarzac GG
> radio ?
>
> Nie wiem jak to technicznie zrobic, ale potrzebuje pewien kanaďż˝ z GG radio
> gdzie leci konkretna muza i zapodac do na sprzet hi fi. Oczywiscie po wi fi
> .
Na szybko dokładnie nie odpowiem, ale to była chwila intuicyjnej roboty,
żeby sobie wybrane kanały z open.fm (bo zapewne to masz na myśli)
wrzucić do swojego odtwarzacza w formie playlisty. Odpalałem przez vlc
i, bodajże, audacious, z tym że nie chciało mi zapamiętywać nazw
kanałów. Skoro tak się dało zrobić, to z odtwarzaczem wifi też nie
powinno być problemu.