Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 02:27:11 -0700 (PDT)

On 21 Cze, 07:34, Grzegorz Krukowski <registered.u..._at_op.pl> wrote:
> On Wed, 20 Jun 2012 16:53:28 -0700 (PDT), neo <dylet..._at_yahoo.pl>
> wrote:
>
> Oprócz tego, co napisał rs zwróć uwagę, że obecnie w rozwoju Makówek
> jest dość mocno widoczna tendencja pakowania jak największej baterii
> jak się da. Praktycznym efektem tego jest wlutowywywanie na stałe
> (pamięć) i/lub używanie nietypowych (dyski SSD) komponentów, co (może)
> ograniczyć możliwości rozbudowy komputera w przyszłości. Także przed
> zakupem sprawdź jakie są praktyczne możliwości rozbudowy tego modelu
> jaki wybierzesz, bo może się okazać że dołożenie pamięci = nowy
> [...]

Dziękuję, ładnie to wygląda. Pewnie kiedyś kompy będą robione w ten
sposób, że do gęstej odpowiednio spreparowanej zupy będzie wrzucane
DNA kompa i będzie się od budował sam od podstaw molekularnych.

Jeżeli chodzi o rozbudowę, to chcę kupić coś czego się już praktycznie
nigdy nie będzie dało rozbudować. Jak się zużyje, dam jakiemuś
dziecku, żeby se grało w Królika Bystrzaka.

Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam,

D.