Re: Czy jest przejściówka zasilania do SATA?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed, 20 Jun 2012 21:33:14 +0200

Dnia Wed, 20 Jun 2012 21:21:25 +0200, Borneq napisał(a):

> Użytkownik "WiesłaW" <nawu_at_usun.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> W końcu nie wiem. Napęd ma 12 wolt, ale w sklepie gdzie kupiłem napęd mówią
> że potrzebna dwustronna przejściówka
> http://allegro.pl/adapter-ide-sata-dwukierunkowy-delock-jakosc-i2407261871.html
> lub
> http://allegro.pl/adapter-obustronny-sata-ide-ide-sata-i2402052883.html

To nie są przejściówki do zasilacza, tylko adaptery do "szyny danych".
Jeśli Twoja płyta główna obsługuje SATA i masz na niej wolne porty, to tego
nie potrzebujesz.

> Kupiłem coś z tego
> http://allegro.pl/listing.php/search?string=ac0+%C5%82%C4%85cznik&category=0

Powinny być dobre. Uważaj przy podłączaniu do kabla od zasilacza, bo piny
na tych przejściówkach są luźne i można je połamać. I dociśnij mocno.

--
GLaF