Re: Pecet składak dla laika?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed, 20 Jun 2012 11:59:31 +0200

Dnia Wed, 20 Jun 2012 02:27:45 -0700 (PDT), neo napisał(a):

> Racja, że nie ma co przesadzać, jak ktoś miał na dysku np. gołe babki.
>
> Ale tam były dane pacjentów, na przykład kto brał jakie prochy
> (pracodawcy to lubią). Dysk idzie do kasacji tak czy inaczej :D
>
> Młoda dostanie coś nowego i ślicznego w zamian. Sugestie? Co warto
> wsadzić do takiego starego pudła i przybliżona cenka?

Google Twoim przyjacielem. Osobiście sugeruję dyski Seagate z uwagi na
b.szybką i bezproblemową realizację gwarancji. SSD hmmm dla mnie to
jeszcze za młody i za mało dopracowany wynalazek, poza tym jeśli to ma
iść do firmy, to unikałbym wersji budżetowych i robiłbym baaardzo częste
backupy na tradycyjnym napędzie. Chodzi o to, że jak padnie SSD to robi
to nagle i tracisz wszystko, natomiast zwykły hdd rzadko kiedy pada w
sposób uniemożliwiający odzyskanie danych.

> W każdym razie dziękuję ślicznie za informację i pozdrawiam :D
>
> neo
>
> Strzeżonego Matrix strzeże, tak? ;D

Nie, bo informatyka to jak matematyka: albo coś jest prawdą - albo nie.
W tym wypadku nie ma dowolności. Czy to są gołe babki czy dane
pacjentów, bez różnicy. Nie ma tu czarnych kotów przebiegających przez
ulicę.
Ale oczywiście to Twoja sprawa, co wybierzesz.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/