Re: Skladam PeCeta :)

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 19 Jun 2012 23:18:50 +0100

"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote in message
> JAk zrobić potem taki backup, najlepiej na DVD(niekoniecznie jednym), żeby w
> razie co jak zapadnie decyzja "trza to reinstalnac" to w miare prosto po
> wlozeniu plyty wszystko wroci do etapu, ktory zostawie (teraz, po
> zainstalowaniu wszystkiego).
> Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?
> Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w ktorym
> go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

ntg

ja tam mam mase ghostow (dodawali to kiedys do co drugiego sprzetu,
a i teraz mozna kupic np. z samsungiem 830) wiec podlaczam bootowalnego
pendrive 8-16GB (obecnie to groszowe sprawy, szybki byc nie musi, tego sie
codziennie nie robi) z freedosem i macham obraz...

http://kdo.pl/pendrive-pqi-16gb-2-0-coold-u339-deep-blue-new-116039
ten fajny jest bo ma mikro przelaczniczek RO\RW

jak sie w biosie ustawi bootowanie z pendrive na pierwszym miejscu,
wklepie jedna linijke w autoexecu to wystarczy go wetknac, wlaczyc
komputer, odczekac 15 minut wyjac i zresetowac zeby zadzialalo

mozna to oczywiscie wrzucic na plytke, duzo wiecej roboty z tym nie bedzie...