Re: Pecet składak dla laika?

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 15:11:26 -0700 (PDT)

WiesłaW wrote:

> Ja sobie tak myślę, że urzędnicy nie znają programów do czyszczenia
> dysków i uważają, że format załatwi sprawę, albo im się nie chce.
> Nie wierzę, że studenci potrafią odzyskać dane z nadpisanego kilka razy
> jakimś Eraserem dysku. Chyba, że Twoich danych potrzebuje NASA :)

No tak, racja :)

> A jaka to jest ciekawa gra? To jest tylko i wyłącznie kwestia
> osobistych preferencji. Jeden lubi RPeGi inny strzelanki itd.
> Grałem w Diablo i nie uważam, że jest nudne. Lubię sobie również
> postrzelać, a tu najwięcej frajdy miałem w Crysisie 2.

Zgoda. Ja jestem nudziarzem i tyle.

> Jeżeli nie grasz i nie masz zamiaru to niepotrzebna jest oddzielna karta
> graficzna. Ta zintegrowana powinna wystarczyć. A jak nie, to w każdej
> chwili można kupić zewnętrzną. Grupa pomoże wybrać :)

Super.

> Niestety nie mam doświadczenia, więc nie pomogę. Może lepiej zapytać na
> grupie o tej konkretnej tematyce?

Święta racja. Zapytałem bo miałem nadzieję, że może akurat ktoś tak
mądry i rozsądny jak Ty da mi radę na 102.

Ogólnie, jak zachowywać się na grupach, żeby dostać co się chcę i
zostać oplonkowanym? Żeby nie wiem co robić, zawsze się taki znajdzie
co człowieka oplonkuje ;D

Pozdrawiam,

neo