Re: Wydajny procek, RAID i ... ograniczone środki

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 10:30:17 +0200

W dniu 2012-06-18 00:27, BQB pisze:
> RAID nie zastępuje backupu, czemu tylko 1 dysk i czemu na backup taki
> mały? Znacznie lepiej zrobić to odwrotnie.
Oczywiście, że nie zastępuje. Tylko że porzuciłem RAIDa ;-) ze względu
na absurdalne ceny (wg mnie) kontrolerów i brak wsparcia innych poziomów
RAID niż 1, 0 i 10 przez producentów płyt głównych. Jeden dysk ale
solidny, oczywiście podzielony na partycje i ten drugi na backup. Mały
bo tak na prawdę te wrażliwe dane to wiele plików tekstowych a i sam
system nie zajmuje 300GB żeby nie można było zmieścić obrazu tej partycji.

--
pozdr00fka
  poli