Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 13:58:24 -0700 (PDT)

On 18 Cze, 22:28, WiesłaW <n..._at_usun.poczta.onet.pl> wrote:

> Trochę za mało danych. Komputer można podrasować wkładając np
> najszybszy procesor na konkretną platformę (podstawkę), wymieniając
> dysk na większy, lepszą kartę graficzną i więcej pamięci.
> Dzisiejsze zestawy potrzebują przede wszystkim dużo RAMu (internet,
> gry). Te ostatnie także lepszej, o wiele lepszej grafiki. W wielu
> przypadkach to się po prostu nie opłaca.
> Podejrzewam, że to jakiś procesor Intela z wyższej ówczesnej półki.

To jest Intel Pentium 4, zegarek 3 GHz. 10 lat temu cały ten zestawik
nazywał się "full wypas" i kosztował 6 tysiaków. Komputer mojego ojca.
On dość poważnie do wszystkiego podchodzi. Miał na tym masę wrażliwych
danych pacjentów i to musiało hulać bez zarzutu. Teraz to jest mój
złomik.

Czyli radzi Pan, żeby odpuścić rozbudowywanie i dać dziecku w takim
stanie w jakim jest, tak?

Ewentualnie dorzucić Ramu? Ile by tak trzeba było minimum?

I najważniejsze pytanie, jak Pan sądzi, co brakowało moim
dotychczasowym wypowiedziom, że niektórzy się tak podenerwowali?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie,

Piotrek