Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 11:49:14 -0700 (PDT)

On 18 Cze, 20:16, Jakub Jewuła <bi..._at_skanowanie.com.pl> wrote:

> Przydala by sie inna specjalizacja.

Kasa i wszystko masz. Nie myśl, że w medycynie jest inaczej niż na tej
grupie.

Jest tak samo.

Przychodzisz i mówisz czego potrzebujesz. Ktoś traci Twój czas (biorąc
jednocześnie Twoją kasę, raczej dużą), a na końcu daje Ci plonka bo
niby nic nie rozumiesz i nie stosujesz się do terapii, albo Twój
przypadek jest nietypowy i to jest Twoja wina.

Dopiero anielska cierpliwość prowadzi Cię do lekarza, który Cię słucha
i się stara. Ale tacy lekarze są tak bardzo oblegani, że nawet nie
muszą się nigdzie ogłaszać i między innymi dlatego tak trudno ich
znaleźć. Trzeba przez znajomych znajomych znajomych którzy mieli
sukcesy w leczeniu i konkretnego lekarza.

Większość lekarzy jest jak większość grupowiczów tutaj, bez obrazy.
Tzn. gadają gadają i gadają i nic z tego nie wynika.

Trzeba mieć dużo kasy i cierpliwości a także szacunku do samego
siebie, żeby przebić się przez januszków i doczekać prawdziwej
diagnozy od Pana WW.

Pozdro dla kumatych :D

x.

P.S. Nie polecę Ci nikogo, to zbyt duża odpowiedzialność (a poza tym
mój ojciec jest zwykłych lekarzem i nie zna osobiście
superspecjalistów, niestety).

Podobno najlepsi i tak wyjechali za granicę. Jedź do NY, Londynu,
Paryża, Berlina, Pekinu. Właśnie tam sobie siedzą i klonują różne
ciekawe rzeczy :(