Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 01:51:11 -0700 (PDT)

On 18 Cze, 09:26, Maciek "Babcia" Dobosz <bab..._at_jewish.org.pl> wrote:
> Dnia 2012-06-15, o godz. 08:37:22
> Dyletant <dylet..._at_yahoo.pl> napisa (a):

> Zdefiniuj do czego jest Ci potrzebny ten komputer. Czym innym b dzie
> praca biurowa, czym innym obr bka grafiki/wideo, czym innym granie,
> czym innym programowanie itp. Zdefiniuj sw j spos b korzystania z
> komputera.
>
> Komputer nie kupuje si na jutro czy pojutrze czy na za 10 lat a na
> dzie dzisiejszy do komfortowej pracy. Warto u y nowego chipsetu czy
> rozbudowanej p yty g wnej bo to daje pewne nadziej (nie gwarancj ) e
> za kilka lat taki komputer da si troch zmodernizowa .

> [...]

No wreszcie ktoś życzliwy i normalny. Zastosowanie ogólne (nie mogę
przewidzieć dokładnie, byle bujał szybko). Czyli za ten zestawik
poniżej jaka orientacyjnie cenka? O tyle jeszcze chcę poprosić i
zamiatam stąd, zaczynają mnie obsiadać trole ;D

Procek: i7
Ram: 32G
SSD: 60G
Twardziel: 2T
Płyta: standard, tylko żeby się nie muliła
Obudowa: standard
Grafika: standard
Muzyka: standard
Zasilacz: standard, nowe i na gwarancji

Ile za to? Orientacyjnie.

Tak jak mówiłem, okulary za 2 tysiące można mieć za 1250, jak się wie
do kogo pójść i kto może się targować.

Więc ile za ten sprzęcik nie będzie ceną wygórowaną a ile niską?

Dziękuję bardzo i pozdrawiam,

xixo

P.S. Troli także pozdrawiam. To też ludzie, tylko z innej planety ;D