Re: HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 17 Jun 2012 16:51:12 +0200

Powitanko,

> Podejrzewam że
> może toner z regenerowanych tonerów tkwi gdzieś na rolkach
> transportujących papier. Na schemacie widać że tych rolek w 6P jest
> "od groma" więc żeby to sprawdzić, trzeba chyba rozebrać całą
> drukarkę.

Skoro wszystko inne sprawdziles, to pozostaje tylko taka mozliwosc. Pusc
pare wydrukow pustej kartki. Jesli syf bedzie sie zmniejszal z
kolejnymi, to masz odpowiedz. Jest szansa, ze taka metoda uda sie
oczyscic wnetrze bez rozbierania, jak to sie stalo z moja 2100.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)