Re: dysk twardy 2.5 jako 3.5 (SATA)

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 16 Jun 2012 20:13:29 +0200

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:jrig29$29u$1_at_inews.gazeta.pl...

> Nie masz. Nawet dziwisz się moim pytaniem...

Nie mam, dziwiłem się o co Ci chodzi z tym pytaniem.
Bo rozumiem, że 7200 laptopowy się nie grzeje.
W takim razie po co chcesz tak bardzo radiator na ten dysk, skoro w budzie
PC'ta będzie miał luksusowe warunki w porównaniu z zamkniętym ze wszystkich
stron laptopem?

> w nią frez zamiast wiertła i masz frezarkę. Wiertło
> jest ostre na czubku (nie na Tobie -- bez urazy)

no i na tym myślę, że już zakończę z Tobą konwersację.

--
Irokez