Re: dysk twardy 2.5 jako 3.5 (SATA)

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat, 16 Jun 2012 19:33:52 +0200

"Irokez" 4fdc9164$0$1307$65785112_at_news.neostrada.pl

> ?

Nie masz. Nawet dziwisz się moim pytaniem...
Wg Ciebie oxzywistością jest, że nie masz.

> Masz frezarkę? Fajnie. Ja też mam dostęp w każdej chwili.
> Znowu uogólniasz, że każdy więc może frezować

Wiesz, co to frezarka? Bierzesz wiertarkę, montujesz
w nią frez zamiast wiertła i masz frezarkę. Wiertło
jest ostre na czubku (nie na Tobie -- bez urazy)
a frez na bokach.

> No mam... miałem.. wywaliłem 8 sztuk WD'ków RE16 które padły mniej/więcej
> w tym samym czasie po 5 latach pracy 24h.

Wadliwe kupiłeś. :)

> Rozebrałem 3 sztuki aby mieć podkładki pod kufel.

Każdy po swojemu przekształca otaczającą go rzeczywistość wg swoich potrzeb.

> Aby tam wpakować 2,5 cala trzeba by porzeźbić nieco.

> A to już inna bajka, jest jak piszesz. Ale pełno plastiku, więc jak pisałeś w poprzedniej odpowiedzi plastik jest niemetalem i nie
> przewodzi ciepła od dysku który się grzeje..

Ja nie miałem wielu nagrywarek -- wszystkie jednak wyglądały
tak samo wewnątrz i po wywaleniu ,,środków''' zostawały
metalowe zewnętrza. ;)

> ale chyba już nie grzeje sądząc po Twojej odpowiedzi.

> Coś za szybko zmieniasz zdanie. Zdecydować się nie możesz?

Irokez, wiem, co masz na myśli. Radziłem Ci, abyś gadał
z Animką, a tymczasem nadal z Tobą rozmawiam... Nie
zmieniam zdania -- radziłem Ci kogoś z Twego poziomu
umysłowego... I nadal Ci radzę. :)

Nagrywarki (jakie znam -- a nie znam wielu) można zupełnie
opróżnić z wewnętrznych plastyków. Zostają gołe (ale po
bokach stosownie podziurawione i nagwintowane) metalowe blachy.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'