Re: Pecet składak dla laika?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Sat, 16 Jun 2012 15:34:03 +0200

W dniu 16.06.2012 11:04, Robert Winkler pisze:

> Planując wieć zakup komputera myśl o 3, maksymalnie 4 latach do przodu,

To trochę przesada w drugą stronę. 4 lata temu kupiłem laptopa. Gdyby
nie to że mu się zawiasy się rozleciały, to bym go nadal używał jako
podstawy sprzęt do pracy (albo mu te zawiasy wymienię i ktoś go będzie
jeszcze używał, albo bez naprawy zawiasów będzie nieotwierany jako
centrum multimedialne w domu :) ).

6 lat temu młody student w rodzinie kupił sobie blaszaka,
niewypasionego, na swój studencki budżet. Kiedy mi laptop padł, na tym
blaszaku przez kilka dni pracowałem, bez większego komfortu, musiałem
dołożyć RAMu.

Wydaje mi się, że uwzględniając dokładanie ramu, być może wymianę dysku
- można spokojnie liczyć na 7-8 lat pracy, o ile się nie kupi czegoś co
jest technologicznym zabytkiem już w momencie zakupu.

p. m.