Chris napisa?(a):
> Siedzę w IT od lat i mam styczność z chyba każdym sprzętem i widzę jakość
> wykonania.
Wyjaśnij co konkretnie masz na myśli - pracujesz w serwisie laptopow?
> Nie powiem, EliteBooki sÄ… bardzo fajne i dobrze wykonane ale do
> jakości Sony brakuje im jeszcze troszkę. Róznicę widać po ilości reklamacji
> składancyh na obie marki i niestety HP przoduje i to znacznie jeśli chodzi o
> awaryjność sprzętu.
Hmm, jeśli zestawimy poziom sprzedaży:
http://itreseller.pl/artykuly/raporty-i-analizy/item/593-rynek-notebook%c3%b3w-w-q2-i-h1-2011/593-rynek-notebook%c3%b3w-w-q2-i-h1-2011
z rankingiem awaryjności:
http://naprawalaptopow.com.pl/tag/raport-awaryjnosci-laptopow
To okaże się, że jest odwrotnie niż napisałeś bo Sony mając 3,5% udział
w rynku sprzedazy ma 6% w rankingu awaryjności a HP przy 18% udziale w
rynku ma 19% w awaryjności. Z tego prosty wniosek, że statystycznie jest
dwa razy więszka szansza na to, że popsuje się Sony a nie HP albo
inaczej rzecz nazywając sprzęt Sony dwukrotnie częściej ulega awarii niż
sprzęt HP.
j.
-- Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!Received on Thu 14 Jun 2012 - 10:25:02 MET DST
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 14 Jun 2012 - 10:51:02 MET DST