Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 14 Jun 2012 09:58:58 +0200

januszek nabazgrał(a):

> Chris napisa?(a):
> HP ma wieksza rozpietosc modeli, od sprzetu marketowego po korporacyjny.
> Przypuszczam, ze na tym samym poziomie cenowym sprzed od HP nie bedzie
> sie roznil jakoscia materiałów i podzespołów od sprzętu SONY. W kazdym
> razie to nadal sa ogolniki a nie jakies konkrety :)

Siedzę w IT od lat i mam styczność z chyba każdym sprzętem i widzę jakość
wykonania. Nie powiem, EliteBooki sÄ… bardzo fajne i dobrze wykonane ale do
jakości Sony brakuje im jeszcze troszkę. Róznicę widać po ilości reklamacji
składancyh na obie marki i niestety HP przoduje i to znacznie jeśli chodzi o
awaryjność sprzętu.

> Ok bo o gustach sie nie dyskutuje, niech zwyciezy ladniejszy ;)

I na tym zostawmy design :)