Re: Napęd dvd nie działa

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 02:30:19 +0200

Powitanko,

> wynosi 30% (wg. moich doświadczeń wynosi ona 0 , ale próbka mała :-D )

U mnie tez probka mala, ale skutecznosc 100%: Odtwarzacz samochodowy,
DVD w laptopie i w kompie, przenosny CDplayer, szkolny CD player by
Radmor, wszystkie powrocily zza swiatow za sprawa opisanej wczesniej
technologii. Jak bym mial szukac po necie, zamawiac, placic, czekac,
instalowac, to bym literacka lacina za kazdym razem wyglaszal monolog. A
tak, kilka srubek (albo nawet i to nie), strumien izopropanolu po calym
module optycznym, odczekac i bangla.

> A odnośnie myślenia to wybacz, ale większość tzw. społeczeństwa to są
> bezmyślne matoły które chcą się tylko nachlać oglądając mecz. Takim
> ludziom nakazy i zakazy są potrzebne

Jesli ktos wywozi smieci do lasu, to wlasnie owe "bezmyslne matoly" i
one maja w dupie zakazy, nakazy, zreszta czytac srednio potrafia, wiec o
wymaganiach prawa maja takie pojecie jak o rownaniach Maxwella.
Ludzie rozumni, (JKM twierdzi, ze to jakies 5% spoleczenstwa, ja nie
jestem az takim optymista) nie sraja pod siebie tzn. nie paskudza
swojego otoczenia i im tez zakazy/nakazy niepotrzebne.

> Może to być zaskoczeniem, ale jestem libertarianinem.

Witaj bracie;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)