Re: Napęd dvd nie działa

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 15:29:48 +0200

On 2012-06-13 14:41, Pawel O'Pajak wrote:
[.....]
> Jesli odkrecenie 4 srubek i polanie strzykawka w 1 miejscu jest dla
> Ciebie drozsze niz 20USD, to gratuluje dobrej roboty:-)
Jeśli uwzględnisz niską skuteczność takiego zabiegu to wcale nie trzeba
mieć dobrej roboty. :-) Powiedzmy, że szansa na uzdrowienie napędu
wynosi 30% (wg. moich doświadczeń wynosi ona 0 , ale próbka mała :-D )
to wartość tej pracy spada do 20USD x 0,30 ~= 7USD. :-) Pomijając już
to, że uzdrowienie będzie pewnie krótkotrwałe. :-)

> Ja nie wywoze do lasu, pare razy sprzatalem lasy spolecznie. Pewnie nie
> jestem romantycznym buntownikiem. Najnormalniej w swiecie mysle
> samodzielnie i zauwazam, ze np. zarowki energooszczedne zawieraja Hg,
> wrzucenie ich do odpowiedniego kosza w punkcie zbiorki elektrosmieci
> powoduje zwykle ich rozbicie i uwolnienie owego pierwiastka. Z calej
> tablicy Mendelejewa to chyba najgorsze swinstwo. No ale zwykle zarowki
> sa "niekoszerne".
Ale przynajmniej są rozbijane w nielicznych, określonych miejscach a nie
na pierwszym lepszym wysypisku śmieci, w szczególności takim dzikim w
lesie. Albo w przydrożnym rowie.

A odnośnie myślenia to wybacz, ale większość tzw. społeczeństwa to są
bezmyślne matoły które chcą się tylko nachlać oglądając mecz. Takim
ludziom nakazy i zakazy są potrzebne ponieważ czynią ich życie
łatwiejszym. Szeroka wolność jest OK, ale trzeba jeszcze mieć rozum aby
z niej korzystać. BTW. Może to być zaskoczeniem, ale jestem
libertarianinem. :-)