Re: Projektor poszukiwany.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 10:13:33 +0200

On Tue, 12 Jun 2012, Andrzej W. wrote:

> Materiały to schematy, tabele, rysunki, wszystko z małą ilością kolorów
> i nieruchome, ale za to z dużą ilością szczegółów.
[...]
> Dodatkowe pytanie, czy są projektory do których można wysyłać obraz poprzez
> sieć?

  Odtwarzanie z pendrive po USB albo z karty z wbudowanego czytnika by Cię
przypadkiem nie urzadzało?
  Bo takie modele sa.

  Do tego rzut oka na allegro zapodaje cała paczkę modeli oferujacych
(losowy przykład):
http://allegro.pl/projektor-casio-xj-a255-wxga-3000ansi-usb-wlan-wwa-i2409294809.html
"Model XJ-A255 umożliwia bezprzewodowe przesyłanie obrazu z komputera"
...oraz "menadżerów transmisji", czyli konstrkcji jak wyżej, ale bez
samego rzutnika (tylko wifi z wyjsciem do rzutnika).
  Nie ukrywam że powtarzajacy się nacisk na jednoczesne odtwarzanie
4 obrazów wzbudza moje obawy (co do tego że sa to miniaturki z kiepska
rozdzielczoscia oczywiscie), ale jesli jako zainteresowany przyjrzysz
się bliżej, to daj znać, czy toto umożliwia niejako "wtłoczenie"
pojedynczych obrazów do wewnętrznej pamieci, co mogłoby dawać rewelacyjny
wynik przy Twoich zastosowaniach (oraz np. przy zdjęciach)
 Polecic nic nie polecę, to najwyżej przyczynek do Twojego pytania
  :)

pzdr, Gotfryd