Re: Napęd dvd nie działa

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 09:11:37 +0200

On 2012-06-13 02:47, Pawel O'Pajak wrote:
[.....]
> pierwszych zwarc. Przed RoHS mozna bylo dac dozywotnia gwarancje, teraz
> dzieki promowaniu ekologii przez UE, mamy tony elektrosmieci.
No popatrz, a producenci pamięci (np. Kingston) dają taką gwarancję. Ich
RoHS nie obowiązuje?

> Do autora watku: czysty izopropanol w strzykawke i polej optyke lasera.
> Niczym jej nie dotykaj, nie wycieraj, nie przedmuchuj sprezonym
> powietrzem, niech sobie pare godzin spokojnie przeschnie.
To warstewka izopropanolu na soczewce będzie schnąć parę godzin? :-)

> pomoze, to mi by sie nie chcialo szukac usterki dluzej niz 5 min. Jesli
Nowy napęd kosztuje ~20USD i mając na uwadze małe szanse powodzenia to
mi to by się nie chciało nawet izopropanolem pryskać. :-)

> (znaczy sie politpoprawny punkt zbiorki elektrosmieci).
Tak, nie ma to jak romantyczni buntownicy (których w narodzie jest
mnóstwo) wywożący śmieci do lasu. :-) Telewizor lub monitor nie należą
do rzadkości. :-) A ci mniej romantyczni, ale nadal buntownicy,
podrzucają śmieci do koszy sąsiadów bądź takich stojących np. na
cmentarzu. :-)