Re: Napęd dvd nie działa

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 02:47:52 +0200

Powitanko,

> Co za bzdury. Napęd na 2-3 lata? Raczej na 23, o ile nie używasz
> tego 24 godziny i 7 dni w tygodniu, ale normalnie, domowo.

Niestety, ale UE wymyslila sobie ROHS. Brak Pb w lutowiu powoduje
rosniecie "wasow" czystej cynie. 2-3 lata przy odleglosciach miedzy
nozkami kosci rzedu 0,65mm to wlasnie mniej wiecej czas do wystapienia
pierwszych zwarc. Przed RoHS mozna bylo dac dozywotnia gwarancje, teraz
dzieki promowaniu ekologii przez UE, mamy tony elektrosmieci.
Do autora watku: czysty izopropanol w strzykawke i polej optyke lasera.
Niczym jej nie dotykaj, nie wycieraj, nie przedmuchuj sprezonym
powietrzem, niech sobie pare godzin spokojnie przeschnie. Jak to nie
pomoze, to mi by sie nie chcialo szukac usterki dluzej niz 5 min. Jesli
wszystkie tasiemki na miejscu, czujniki czyste, a dalej nie bangla, to
smietnik (znaczy sie politpoprawny punkt zbiorki elektrosmieci).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)