Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 11 Jun 2012 22:53:40 +0200

W dniu 2012-06-10 21:51, qwerty pisze:

> Jaki plan 5 letni? Taki był harmonogram i koniec.

        A uważasz że tak całkiem przypadkiem nagle dla większości kraju
oficjalnie MUX-1 z TV publiczną uruchomiono 01.06.2012? Data Euro znana
była od dawna, wcześniej jakoś nadawcy się nie spieszyło. Jak śledzisz
harmonogram wdrażania MUX-1, to wiesz jaka różnica pokrycia jest między
etapem 1 a 2 i na jakich kanałach nadawane są mecze z okazji Euro2012.
Plan 5-letni został więc wykonany, tak samo jak oddawanie autostrad w
stanie "przejezdnym" itp. A że źle działa to inna sprawa (wszyscy
dookoła mają problemy).

                     ^
> Nie no, nie mogę. Niby jak może być na kanale 70, skoro UHF ma zakres k.
> 21 - k. 69?

        A zwróciłeś uwagę na ten podkreślony znak "~" i wiesz co on znaczy?.
Celowo nie podawałem dokładnego kanału, bo to wskazuje na nadajnik.

--
MB