Re: Napęd dvd nie działa

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 11 Jun 2012 22:44:04 +0200

W dniu 2012-06-11 22:28, Borneq pisze:

> Napęd się otwiera, widać literę dysku, ale nie widzi żadnych płyt, i
> chyba to nic mającego związek z oprogramowaniem, bo nie chce tez
> bootować z napędu.

        Wiesz - w czasach napędów DVD-RW za 70 zł to średnio zdarza
się 2-3 lata. Są projektowane na taką średnią żywotność i jeśli mając
pod ręką płytę czyszczącą (to tylko opóźni proces wymiany, a nie go
wyeliminuje) nie poprawi sytuacji to za bardzo nie ma się co zastanawiać
i kupić kolejny ze świadomością, że po 2-3 latach sytuacja się powtórzy.
To już nie czasy napędów kosztujących 1000-2000 zł czy nawet 500-600 jak
służący mi do tej pory nieśmiertelny TEAC CD-W58E z 2000 r, który
przeżył już KILKA kolejnych napędów robionych jako "jednorazówki".

--
/MB