Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 10 Jun 2012 19:23:49 +0200

W dniu 2012-06-09 20:08, marfi pisze:

> Własnie sprawdziłem - faktycznie TVP1 z ziemi jest nadawana w jakości HD.

        TVP/Emitel wykonały plan 5-letni z okazji Euro2012 i od 1.06 większość
ludzi w PL ma dostęp do TVP1 HD. Niestety - z tego co widzę zazwyczaj
jest to na bardzo wysokch kanałach (u mnie ~70) i przy przy takiej samej
mocy nadawczej jak MUX3, z MUX1 bardzo wielu ludzi ma problemy z
odbiorem - u mnie na 2 tunerach bez zmiany instalacji antenowej nic z
tego, mimo że z MUX3 na tych samych 50kW nie ma najmniejszych problemów.

--
/MB