Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 10 Jun 2012 19:19:09 +0200

W dniu 2012-06-09 18:23, marfi pisze:
> [...]

Np: coś takiego
http://www2.buyincoins.com/digital-tv-hdtv-dvb-t-usb-stick-dongle-tuner-recorder-receiver-product-70.html

Za całe 7$, czyli zbliżamy się do wspomnianego "byle tunera USB DVB-T za
25 zł". Ale na dobrą sprawę może być dowolny tuner DVB-T potrafiący
filtrować PID/SID o ile tylko komuś chciało się przysiąść i przygotować
moduł dla jądra w danej wersji OpenWRT.

> Po co dekoder?
> W sieć wysyła się strumień transportowy identyczny z odebranym (ew.
> przefiltrowany wg. wybranych PID, sposób kompresji nie jest istotny).

        O to mi właśnie chodziło. Z tego co ludzie piszą, a nie mam powodu by
nie wierzyć, na interesującej mnie wersji OpenWRT pod AR9132
streamowanie DVB-T zżera całe 6% CPU w WR1043ND + po 10% na każdego
podłączonego klienta oglądającego DVB-T w sieci:
https://forum.openwrt.org/viewtopic.php?id=28035

Przypomnę: AR9132 z WR1043ND to "całe" 266 BogoMIPS, przy czym stareńki
K6-2 550 ma AFAIR ~1000 BogoMIPS, więc do wydajności C2D to jest przepaść.

--
/MB