Re: MS "Standard" FAT32

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sun, 10 Jun 2012 18:21:08 +0200

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości

> Nikt Ci nie broni powalczyć z MS o zmianę standardów ;-).
> Nie zamierzam się z Tobą sprzeczać, jak widzę jest to bezcelowe.
> Aha, wróć, jak zrobisz to co proponowałem i dalej będzie źle.

Tzn.: Co konkretnie proponujesz? Bo windowsowy format pendraków w Vista
(SP2):

 1). w ogóle nie pozwala na kreowanie bootable DOS, - mimo posiadania
okienka do zaptaszkowania "Utwórz dysk startowy systemu MS-DOS" - jest
ono nieaktywne (wyszarzone). Więc albo u mnie jest coś spaprane, albo M$
ma rozdwojenie jaźni.

 2). Zewnetrzne narzędzia, m.in. te które wyciągają jakiś DOS 5.0 ze
wspomnianej wcześniej biblioteki diskcopy.dll nie są bootowalne choćby z
tego powodu, że Vista (zapewne z powodu dbałości o bezpieczeństwo
użytkownika) złośliwie opatruje command.com atrybutami hidden, system,
na co oczywiście sposób daje się znależć ale nie w tym rzecz. W dodatku
nie ma znaczenia czy command.com jest ze stajni M$. Restrykcja obejmuje
PC-DOS (IBM), DR-DOS, FREE-DOS a więc DOS w ogóle, a wszystkie w/w
korzystają z FS FAT*

? Paranoja.

 Pozdrawiam.
sTav