Re: Asus A8N-e sli

Autor: aRo <_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 16:23:20 +0100

W dniu 2012-06-07 19:34, Michal pisze:
> jw.
> Ze związku tego Asusa z grafiką bez PEGa dzieci raczej nie będzie, no
> chyba że jeszcze mniej prądożerną niż 9400GT.

Dziekuje za pomoc.
Sytuacja sie rozwiazala w dosc prosty/nie prosty sposob. Wylaczylem
obsluge SLI w bios-ie i karta graficzna 9400gt zaczela dzialac na a8n.
O tyle jest to dziwne ze po "clear cmos" domyslnymi ustawieniami sa
wlasnie ustawienia na ktorych ta karta nie "odpala". A jeszcze
dziwniejsze ze 8800gt nie miala zadnych problemow z odpaleniem.
Czy jest to jak piszesz problem z wydajnoscia pradowa pcie?
Nie wiem jak nowe plyty glowne Asus-a sie zachowuja ale szczerze po
latach zaufania do tejze firmy (zatrzymalem sie narazie na LGA775 i
Intel P35) powoli zaczynam tracic cierpliwosc z roznymi "dziwnymi"
przypadkami (rozne modele tej samej firmy). Sam osobiscie bazuje na
podzespolach w/w producenta i zbytnio nie mialem problemow. Mieszane
zestawy (rozni producenci plus mobo Asus-a) sa juz zdecydowanie mniej
"kompatybilne". Wiem ze to jest buisness, ale ...
Dziekuje.
Arek.