Re: Ceny SSD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 16:14:05 +0200

Dnia 2012-06-08 16:04, Użytkownik Dawid napisał:

> Następny trol wylazł po przepiciu.
> Zwał jak zwał, rozpoczynam pracę w 2s, boli cię to?

Plączesz się w zeznaniach, wniosek: kłamiesz, też w domowym
komputerze nie mam SSD i nie zamierzam wkładać bo nie opłaca
mi się dokładać tych kilkuset złotych dla szybszego startu
systemu i wybranych aplikacji, ale przynajmniej nie wymyślam
legendy jaki to mam szybki komputer bez SSD i jak smarkacz
nie ubliżam rozmówcom. Jak dorośniesz to wróć.

Pozdrawiam