Re: Lenovo ThinkPad R61i - jaka pamiec RAM

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 13:09:37 +0200

On Thu, 07 Jun 2012 08:51:16 +0200, wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
wrote:

> Note: Due to the limitation of the current 32-bit PC
> architecture, actual usable memory size is limited to 3 GB
> even though the physical installable memory size is 4 GB in
> ThinkPad R61, R61e, and R61i (15.4-inch widescreen)
>
>Jam mam w swoim 2x2GB :)
>A Tobie proponuje kupić jeden moduł 2GB i dołożyć do tego 1GB, XP i tak
>więcej nie obsłuży(chyba że chcesz się bawić w ramdysk i swap na nim).

wiec jakbym wlozyl 2x2GB to plyta to zobaczy i wyswietli, ze jest 4GB
a system Win XP (32bity) zauwazy tylko 3GB. A co z tym 1 GB ?

Napisales: bawic sie w ramdysk i swap na nim. Jak w takim razie
zainstalowac ramdysk w systemie. Jakies porady mialbys dla mnie?

--
ThinkXtra