Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 05 Jun 2012 18:59:38 +0200

On 2012-06-05 08:06, JoteR wrote:

> Nie, ja w przeciwieństwie do ciebie nie proponuję zakupu złomu, tylko
> czegoś, co spełnia wymagania wątkopodawcy. Ale co o tym może wiedzieć
> ktoś, kto na pytanie o serwer portów szeregowych rzuca propozycję zakupu
> przejściówki USB -> RS232. Zalegają ci na stanie i za wszelką cenę
> chcesz je opchnąć, bez względu na to, czy jest to komuś potrzebne, czy
> nie? Jak rasowy handlarzyna z (za przeproszeniem) Allegro.
> Przeczytaj jeszcze raz wistujący post, tym razem dla odmiany ze
> zrozumieniem, zanim znowu się wygłupisz.

JoteR dostajesz hopla na punkcie allegro do tego stopnia, ze ludzie
sprzedajacy towar sa z definicji zli, no bo przeciez zarabiaja na Tobie
;) Czy to ludzik na allegro czy to sklep internetowy, czy stacjonarny to
wszystko działa podobnie, ale o tym wiesz i udajesz ze nie wiesz..

Teorie z rasowymi handlarzynami... jakbym czytal opinie milicji o
sprzedajacych dolary pod peweksem, zli, przestepcy etc etc.

zamiast zrodla zaopatrzenia, moze warto skupic sie na sprzecie. Nie
wiemy do czego człowiek chce to podłączyć, ja sugeruje wyprobowanie
USB<>RS (a nuz zadziala, wtedy nie bedzie potrzeby kombinowania z
kartami RS232). Wiekszosc staroci do standardów 20-30 letnich leci przez
Konsorcjum FEN (lub co mniejszych importerów). Nie sa to najwyzsze loty,
ale nie do wszystkiego mercedes potrzebny.