Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 5 Jun 2012 08:06:26 +0200

"Rafal Lukawski" napisał:

> Kup złom w sklepie za rogiem, tak jest trendy ;)

Nie, ja w przeciwieństwie do ciebie nie proponuję zakupu złomu, tylko
czegoś, co spełnia wymagania wątkopodawcy. Ale co o tym może wiedzieć ktoś,
kto na pytanie o serwer portów szeregowych rzuca propozycję zakupu
przejściówki USB -> RS232. Zalegają ci na stanie i za wszelką cenę chcesz je
opchnąć, bez względu na to, czy jest to komuś potrzebne, czy nie? Jak rasowy
handlarzyna z (za przeproszeniem) Allegro.
Przeczytaj jeszcze raz wistujący post, tym razem dla odmiany ze
zrozumieniem, zanim znowu się wygłupisz.

JoteR