Re: Trzy monitory do komputera?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 10:37:36 +0200

On 2012.06.01 17:21, ...:::WISKOLER:::... wrote:

> Potrzebuję (nie pytajcie dlaczego ani po co) podłączyć trzy monitory do
> komputera. W zasadzie na każdym z nich będzie wyświetlany ten sam obraz,
> czyli klonowanie obrazu.

        Czyli spliter analogowy DSUB wchodzi w rachubę. To jedyna możliwość
podłączenia 3 monitorów do G92 bez wymiany karty albo płyty głównej na
mającą dodatkowy zintegorowany układ graficzny.
IMHO to ostatnie to najlepsze rozwiązanie jeśli mają być aktywne
3 różne obrazy wyjściowe - większość kart nawet z eyefinity lub z
odpowiednią ilością RAMDAców ale spięta w CF/SLI ma problemy z
konfiguracją 3+ monitory o ile nie masz nowego monitora z DP.

> Karta graficzna to GeForce 9800GT, mająca trzy wyjścia na monitory. I tu
> zaczyna się oje gdybanie, normalnie monitor mam podpięty do wyjścia
> D-Sub/DVI-I. Ale jak podłączyć monitor pod wyjście HDMI?

        Jakie masz wejścia i wyjścia na karcie i w monitorze?
O ile 9800GT to zapewne 2x DVD-I + svideo (starsze modele kart) lub
nowomodne, ale gorsze IMHO rozwiązanie pt. DVI-I + DSUB + HDMI, to
wejścia w monitorze bez podania albo szklanej kuli to zagadka.

--
/MB