notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi

Autor: air force one <air_force_one_at_noname.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 01:27:39 +0200

Mam drukarke z ktora lacze sie po wi-fi.

Poki co modem umts podlaczam to notebooka po dlugim kablu usb, ale
wkurza mnie to rozwiazanie. Myslalem by kupic modem z interfejsem wi-fi.

Ale pojawia sie problem - notebook ma tylko jedna karte wi-fi.

Czy sa modele notebookow, ktore maja wiecej niz jedna karte wi-fi
wbudowana? Tak, by rownoczesnie komp mogl byc podlaczony do drukarki i
modemu. Pewnie idealem bylby notebook z potrojna karta wi-fi, by jeszcze
do kompletu dodac polaczenie z zewnetrznym dyskiem twardym wi-fi, ale o
takim rozwiazaniu to chyba mozna tylko pomarzyc.

Sorry nie cierpie wszelkich kabelkow podlaczanych do kompa....