Re: Do wirtualek (prośba o zestaw)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu, 31 May 2012 23:37:02 +0200

W dniu 2012-05-31 22:38, ec404 pisze:
> Witam,
>
> Cel - unowocześnienie komputera
> Obecny - Celeron Dual Core 2,5 Ghz
>
> Docelowe użytkowanie:
> - wirtualki x64 - średnio 2-3 po 1 GB RAM
>
> NA razie nie chcę przechodzić na hosta x64 i zostanę przy 32-bitowym XP
> (+4 GB)
> Wiem, głupie, ale moje obecnie wykorzystywane programy (i własne) nie
> działają pod 64-bitami.
> Brakuje mi zarówno mocy dla wirtualek jak i szybszych portów SATA czy
> ich ilości na płycie.
>
> Zastanawiałem się nad Intel i7 2600k i 4 GB RAM.
> [...]

Szukałem też takiego zestawu i jednak u mnie wirtualki będą często
odpalane, ale nie na tyle często, aby budować pod nie platformę.
Do wirtualek potrzebny Ci procesor i7 2600 (bez K - ten jest
wykastrowany z kilku instrukcji do obsługi wirtualek), płyta z chipsetem
C216 np Asus P8C WS
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8C_WS/
BTW, po co Ci 8GB RAM, jak XP 32bit nawet 4 GB nie użyje?