Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: ec404 <ec404_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 23:33:45 +0200

> Wiem, że to mała rzecz i pewnie nie warta
> długiego zastanawiania się przy wyborze,
> jednak nie chcę kupić "badziewia".

od pół roku posiadam Patriot SuperSonic Magnum 64 GB.
Są na nim bazy (mailboxy) MS Outlook, wirtualki.
Zaszfrowany nie traci dużo na wydajności.
Cena - kupiłem za ok 600-700 zł
Rozmiar - żałuję że nie kupiłem 128 GB.
USB 3.0 - dopiero mój nowy komp będzie miał 3.0
Odczyt - max ile daje pendrive
Zapis - stały!, ok 14-16 MB/s, a nie jak inne buble 4 MB/s
Subiektywna ocena - najlepszy pen jaki kiedykolwiek kupiłem.

-ec