Re: Laptop dla dziecka

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 23:09:28 +0200

W dniu 2012-05-30 22:31, BQB pisze:

> To ustaw laptopa ergonomicznie - tj g贸rna kraw臋d藕 ekranu na wysoko艣ci
> wzroku, klawiatura od laptopa na takiej wysoko艣ci, aby w 艂okciu by艂 k膮t
> prosty i sied藕 na krze艣le, kt贸re wymusza k膮t prosty w kolanach i
> oparcie, kt贸re jest prostopad艂e do pod艂ogi. I to wszystko bez
> zewn臋trznych akcesorii do laptopa typu dodatkowy ekran, dodatkowa
> klawiatura.

M贸j 2/5 roczny wnuniek dosta艂 ode mnie laptopa na gwiazdk臋. Nie wiedzia艂
jaki klawisz nacisn膮膰 to naciska艂 wszystkie, No i si臋 zdenerwowa艂 i za
przeproszeniem pieprzn膮艂 go na pod艂og臋. Na szcz臋cie ca艂y i c贸rka
schowa艂a gdzies wysoko, da mu za rok. Takim drugim laptopem z myszk膮 (na
klapie batman) to si臋 jako tako umie bawi膰 i myszk膮 pos艂ugiwa膰, tylko
literek jeszcze nie zna, ale on jest bystry-szybko si臋 nauczy. We
wrze艣niu idzie do przedszkola. Zapisze si臋 go do grupy tanecznej bo to
tancerz nad tancerze. Kt贸regos dnia moja siostra, kt贸ra si臋 nim tego
dnia opiekowa艂a wchodzi do pokoju, patrzy a niuniu艣 siedzi przy c贸rki
laptopie i sobie zdj臋cia ogl膮da. Sam sobie w艂膮czy艂 i znalaz艂. A siostra
sirota, kt贸ra ma w domu 2 laptopy (wnuczki) nie umia艂a tego laptopa
wy艂aczy膰. Szczyt szczyt贸w normalnie. U艣mia艂am si臋 do 艂ez.

--
animka