Re: Laptop dla dziecka

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 00:07:01 +0200

Użytkownik "Maciek" <docktor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
> Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja
> przez
> za maly ekran.
>
> Wymagania: ekran wiekszy niz 15 cali, w miare trwala klawiatura i osprzet.
>
> Ma sluzyc do gier (ale nic wymagajacego graficznie), nauki, filmow, tak ze
> pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
>
> Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

Pomyśl o konsekwencjach.
W tym wieku dzieciak ma się rozwijać motorycznie - biegać za piłką,
włazić na drzewa, no i oczywiście: uczyć się.

Komputer spowoduje gigantyczne problemy wychowawcze, gdyż
nie da się odciągnąć młodego od kompa bez narażenia się na pobicie lub
zelżenie słowne, w skrajnie w Anglii 15 latek zabił matkę, bo nie pozwalała
mu
grać cały dzień w jego ulubione gry.

Znam takiego 12 latka - szczypior ze skoliozą. Za to po stronach porno
śmiga.
Znam 13 latka - misiek nie wykazujący innych zainteresowań, niż głupie gry.

Filmy i nauka to przykrywka, wierz mi.
Moje dzieci na szczęście młode lata spędziły w erze niekomputerowej.
Ale i tak jako 15 latki zaraziły się bakcylem. Studiów nie skończyły.
Za to potrafią 8 i więcej godzin zdobywać z kolegami jakiś "poziom".

Nie powtarzaj moich błędów.
Feromon

PS. Każdy laptop p 2 latach jest już stary.