Re: Laptop dla dziecka

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue, 29 May 2012 22:21:33 +0200

W dniu 2012-05-29 14:27, Maciek pisze:

> Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
> Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja przez
> za maly ekran.

9 letnie dziecko i laptop? Znajoma kupiła dziecku, mówiłem, że to bez
sensu, że lepiej stacjonarny, ale nie, uparła się. Kupiła sama za niemal
5k. Po 3 miesiącach dziecko wylało cocacolę na laptopa. Dziecko się
wystraszyło, zamknęło laptopa i odłożyło na półkę, po 3 dniach się
zorientowała, że dziecko komputera nie używa. Rozbierałem go, sprawna z
tego została karta wifi i ekran. Reszta zeżarta. Raty dalej spłaca, a w
stacjonarnym by klawiaturę wymieniła za ~30zł i by było wszystko OK.
Następny komputer kupuje stacjonarny. A dziecko chce laptopa, "bo to
trendy jest"