Jaki zestaw pod After Effects i Premiere CS6?

Autor: micz <michalponiedzielski_at_gmail.com>
Data: Mon, 28 May 2012 19:25:33 -0700 (PDT)

Witam,

Doradźcie proszę jaki zestaw zmontować pod wygodną pracę w After Effects i Premiere CS6. Szukałem sporo i jak dotąd skonkretyzowałem sobie co następuje:

PROCESOR: i7-2700k lub i7-3770k - doradźcie, który będzie bardziej opłacalny (osiągi/cena). Lub może... jakiś inny z Ivy Bridge / Sandy Bridge?

PŁYTA: Asus P8H67-M Evo Rev3.0

RAM: DDR3 16GB 1333MHz A-DATA (2x8GB, DualDDR, CL9)

DYSK: Intel 520 120GB SSD, 2.5", SATA/600 550MB/s, 520MB/s

KARTA GRAF: Quadro 2000 lub GTX580. Aczkolwiek jestem otwarty na tańsze sugestie. Naczytałem się sporo o tym, że to Quadro to w sumie niewiele daje od kiedy można "zhackować" Premiere'a pod obsługę nie supportowanych przez Adobe kart NVidii. Wtedy każda karta z CUDA będzie dobra. Ale tych kart jest OD CHOLERY i naprawdę ciężko mi wybrać. Wiem, że muszę wybrać sensownie, bo grafika będzie mocno wspierać pracę Premiere'a i Aftera. W tej kwestii liczę się ze sporymi wydatkami... ale jeśli są tańsze opcje, o niewiele słabszych osiągach - chętnie je poznam.

ZASILACZ: Moc trochę zależy od tej karty graf., prawda? Jak wezmę GTX580 to przyda się pewnie i z 600W (bo ta karta żry prónd jak gupia ponoć :))? Co polecacie?

OBUDOWA: to nie problem - coś sobie znajdę.

HAJS: Mogę wydać jakieś 5 koła na to wszystko (samą jednostkę bez monitora)

PRIORYTET: wydajność. Nie cichość, nie wygląd, nie taniość.... Wydajność w Afterze i Premierze.

Tyle udało mi się ustalić w moich poszukiwaniach (wypadłem "z gry" jakiś czas temu i musiałem na nowo uczyć się co i jak w temacie). Jestem otwarty na wszelkie Wasze sugestie poparte jakąkolwiek konstruktywną argumentacją (błagam o brak porad typu "kup to, bo to będzie lepsze". Potrzebna mi jeszcze informacja DLACZEGO będzie lepsze :))