Re: drukarka do domu - niekoniecznie nowa, byle niezawodna

Autor: doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 27 May 2012 13:18:13 +0200

W dniu 2012-05-26 16:10, czesio pisze:
> Zależy mi na drukarce przede wszystkim taniej w eksploatacji i nie
> zasychającej po dłuższym czasie nieużywania.
>
> Co do jakości to wystarczy aby się dało przeczytać.
>
> Drukarka ma służyć głównie do okazjonalnego drukowania dokumentów, np.
> czasami trzeba jakiś formularz wydrukować (czy też zkserować skanerem)
> wypełnić i wysłać zwykłą pocztą, no takie rzeczy. A czasami drukarka
> będzie stać wręcz miesiącami nieużywana, aż tu przyjdzie jakiś pilny
> dzień.

tylko laserówka. Np jakiś dobry stary HP np 5L, III albo Samsung np
ML-2010. Unikaj Lexmarków bo ma drogie tonery jak i wszystko.
Generalnie problem praktycznie wszystkich laserówek to padający
separator co wiąże się z nie pobieraniem albo pobieraniem za dużo
papieru podczas drukowania. Rolka z allegro to koszt kilkunastu zł.
Zamienniki to około 50-60zł za toner.