Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 15:17:55 -0400

On Sat, 26 May 2012 21:11:37 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Bo usery nie rozumieją, że obudowa to nie dysk. Ze względu na to że ten
>watek jest długi, przytocz prosze ponownie swoją wypowiedź, nie było tam
>raczej nic w stylu podłączania obudowy do komputera tylko dysku do
>komputera.

>Zastanawiam się w jaki sposób chcesz rozwiązać swój problem jednocześnie
>utrudniając wszystkim udzielenie Ci pomocy (np. poprzez ciągłą krytykę
>kazdego dyskutanta).

ty faktycznie chyba nie czytasz, co sie do ciebie pisze, bo trudno
posadzac cie o niezrozumienie takiego zdania:

"sprawa, przynajmniej moja, jest juz zamknieta. z obudowa bylo
wszystko tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz."

>Jest sobota, jutro jakies zabobonne święto katolickie, więc się nudze.
>to nic złego.

zlego nic, ale jest powiedzenie: "ludzie inteligentni sie nie nudza".
moze skoncentruj sie na watku z Ciszewskim? <rs>