Re: HDD 3TB format

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 21:11:37 +0200

On 2012-05-26 21:06, rs wrote:

> ludzie? ty mow raczej za siebie.

ja jestem też ludź.

> powaznie?

tak.

> zapytalem konkretnie. jak rozumiesz to co wszesniej napisalem. co
> pozwala ci sie dopatrywac, ze moglem podlaczyc dysk bezposrednio do
> komputera.

Bo usery nie rozumieją, że obudowa to nie dysk. Ze względu na to że ten
watek jest długi, przytocz prosze ponownie swoją wypowiedź, nie było tam
raczej nic w stylu podłączania obudowy do komputera tylko dysku do
komputera.

> pozwolisz, ze tak karkolomnych interpretacji omawianej sytuacji juz
> nawet nie bede komentowal. powiedz mi tylko, co chcesz udowodnic,
> ciagnac ten watek? az tak ci sie nudzi?<rs>

Zastanawiam się w jaki sposób chcesz rozwiązać swój problem jednocześnie
utrudniając wszystkim udzielenie Ci pomocy (np. poprzez ciągłą krytykę
kazdego dyskutanta).

Jest sobota, jutro jakies zabobonne święto katolickie, więc się nudze.
to nic złego.