Re: HDD 3TB format

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 20:57:46 +0200

> napisalem chyba wystarcajaco wyraznie:
> "sadze, ze tu sa dwa psy pogrzebane. hardware'owy, w ktorym SATA
> (eSTATA bo nie moge tego dysku podlaczyc bezposrednio do plyty)..."
> doprawdy nie wiem jak ten opis mozna inaczej interpretowac.<rs>

dowolnie zamieniasz sata z esata i ludzie nie rozumieją co piszesz.

Podłączenie dysku do komputera to jedno
Podłączenie obudowy do komputera to drugie

To co się podłącza ma ISTOTNE znaczenie. Jeżeli zaś w jakimś obszarze
szukasz odpowiedzi, nie ustalaj odgórnie co jest istotne, co zaś nie -
tylko pytaj, podawaj najwięcej danych... inaczej masz to co masz.

Obudowe z eSATA mozna podłączyć zarówno do gniazda eSATA jak i SATA (bo
eSATA i SATA to to samo za wyjątkiem wtyczki). Są takie i takie kabelki.