Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 14:52:11 -0400

On Sat, 26 May 2012 20:39:59 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Nie no, ja Ciebie prowokuje :)

na to wlasnie wychodzi.

>Swoja droga wyczuwam (bez dokładnych informacji), że ta obudowa może
>robić jakieś translacje w locie. Temat dysków >=2.2GB jest specyficzny,
>wiec przez jakiś czas mogą pojawiac się mniej lub bardziej standardowe
>rozwiązania.

sprawa, przynajmniej moja, jest juz zamknieta. z obudowa bylo wszystko
tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz.

>BTW. raz widziałem, że pisałeś że dysk podłączałeś do komputera, a raz,
>że dysku nie możesz wyciągnąć z obudowy... jak to jest faktycznie - co
>podłączałeś do komputera - dysk czy obudowe z dyskiem?

napisalem chyba wystarcajaco wyraznie:
"sadze, ze tu sa dwa psy pogrzebane. hardware'owy, w ktorym SATA
(eSTATA bo nie moge tego dysku podlaczyc bezposrednio do plyty)..."
doprawdy nie wiem jak ten opis mozna inaczej interpretowac. <rs>