Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 25 May 2012 07:12:50 +0000 (UTC)

Dnia 24.05.2012 kamil <kamil_at_spam.com> napisał/a:

> Z tym, że to nie jest jakieś wymyślne zabezpieczenie i host USB może je
> obejść. Na skopiowanie zawirusowanego pliku wystarczy, na bardziej
> upierdliwe wirusy już nie.

Z kolei "zabezpieczenie" przed zapisem karty SD polega na przesunięciu
kawałka plastiku z miejsca A do miejsca B (analogicznie jak w kasetach
magnetofonowych i vhs- o ile ktoś jeszcze je pamięta).
I to czytnik jest odpowiedzialny za realizacjÄ™ blokady jako i jest to
też do programowego obejścia (np. mój aparat foto Canon A630
z alternatywnym softem (chdk) bezproblemowo zapisuje
zdjęcia na "zabezpieczonej" karcie SD. Czytnik jest sprawny,
czyta stan przełącznika blokady zapisu karty- na standardowym
oprogramowaniu zdjęć na "zabezpieczonej" karcie nie zapisze).

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.