Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri, 25 May 2012 08:20:57 +0200

Dnia 2012-05-25 02:29, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> HDD mają raczej pojemności, nie powierzchnie.

Uważasz że furlong na tydzień to miara powierzchni ?

> Nawet Ojcowie Redemptoryści (*) uznali, że jednak mnie nie pokonają
> swoją głupotą, a Ty tymczasem starasz się...

Staram się wykazać twoją, no ale skoro wolisz udawać że to tylko
deszcz pada to twój wybór.

> [...]
> umieszczając tekst w cudzysłowie, musimy pamiętać o zmianie
> występujących w nim
> znaków cytatu na cudzysłów drugiego stopnia (francuski < > lub
> niemiecki > <).
> Podobnie zapis kursywą może budzić wątpliwości (np. kiedy w
> cytowanym tekście
> pojawia się tytuł wyróżniony kursywą, a my zmuszeni jesteśmy zapisać
> go pismem prostym).
>
> Informacje na ten temat można znaleźć w opracowaniu: E. Wolańska, A.
> Wolański,
> Poradnik redaktora, [w:] Polszczyzna na co dzień, red. M. Bańko,

Wiem, przeczytaj to co wkleiłeś ale dla odmiany ze zrozumieniem.

> [...]
> bibliograficzne) lewy
> margines jest większy o dodatkowe 1,25 cm. Tekst powinien być
> wyjustowany; nie należy
> stosować funkcji dzielenia wyrazów.
>
> Masz jeszcze jakieś wątpliwości? :)
>

> Wcięcie to jedna z najpopularniejszych metod zaznaczania cytowania.
> Cudzysłów jest dobry do tego, aby zacytować kilka słów -- Ojciec
> powiedział: ,,dukają, czerwienią się, jąkają...''. Do dłuższych
> cytatów nie są dobre. Podobnie z kursywą (której tu nijak nie
> można uzyskać) którą można podać na przykład tytuł dzieła.

A teraz wyjaśnij tym którzy to przeczytają dlaczego domagasz się
prawa stosowania odmiennych zasad cytowania skoro cytowałeś
kilka słów i powinieneś oznaczyć je cudzysłowiem ?

Przyjmij też do wiadomości że tekst na który się powołujesz
dotyczy tekstu drukowanego który u każdego czytającego będzie
wyglądał tak samo, w przypadku tekstu publikowanego na grupach
mając świadomość że znaczna część czytających dla wygody
ujrzy go w używanej przez siebie czcionce i formatowaniu należało
by użyć najprostszego i najpewniejszego sposoby zaznaczania
że to cytat czyli znaku cudzysłów.

Pozdrawiam